ראשי > מנהלתי > התייעצות – מה צריכה להיות מדיניות התגובות באתר הזה?

התייעצות – מה צריכה להיות מדיניות התגובות באתר הזה?

הדיון התוסס ביותר (וגם הנפיץ ביותר) עד עתה בבלוג נמצא ברשומה העוסקת בעמדה של תלמידים בנוגע לפערים בין ציון ההגשה לציון הבגרות החיצוני.

יש כאן נקודה מעניינת – הסדנה עצמה נפתחה בכוונה תחילה רק לעובדי הוראה (לא להורים, תלמידים, מרצים באוניברסיטה, מנהלי חברות עסקיות, מורים בפנסיה וכו' – שכולם רלוונטיים לשיתוף ציבור מלא בדיון על בגרויות) .

לעומת זאת הבלוג חשוף לעיני כל בגוגל וכרגע כל אדם יכול להגיב בו.

אני יכול להגביל הוספת תגובות לדיון רק למשתמשים רשומים, שיקבלו ממני שם משתמש וסיסמה (קיים בחלק מהפורומים למורים ברשת).

אז מה דעתכם? סגור או פתוח?

:קטגוריותמנהלתי תגיות:
  1. צופית פורטל
    15 ביולי 2012 ב- 1:19 pm

    לדעתי צריך להיות סגור למורים. תגובות התלמידים מסיטות את הדיון לאזורים פחות חשובים לדעתי. חשוב לשמוע תלמידים אבל נראה לי שאנחנו שומעים אותם כל השנה…באמת, ממש לא נראה לי שיש לתלמידים חשך בזה ודעתם נשמעת ובימינו, גם מועצמת בכמה דציבלים ע"י הורים. קצת מזכה [כרדיט] למורים שיש להם ראיה קצת יותר רחבה ומלמעלה. מה, כבר לא מחשיבים בגרות ומקצועיות?

  2. רחל ארליך
    15 ביולי 2012 ב- 3:54 pm

    מסכימה עם צופית, למעט מקרים מיוחדים… ואז השאלה היא האם אפשר לשקול כל תגובה (שאינה "מורית") ולפרסם רק תגובה שאינה מסיטה את הדיון אלא יכולה להאיר אותו באור נוסף.

  3. 17 ביולי 2012 ב- 5:04 am

    לא מפריע לי. כיוון שאני מורגל בפורומים אינטרנטיים פתוחים, אין לי מה להסתיר ובהחלט אני יכול לסנן את התגובות לפי חשיבותן ולא לפי ניסוחן.

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

